Vrácení zboží a reklamace
Jak postupovat při vrácení zboží?
Zboží je nutné vrátit s přiloženou fakturou, kterou zasíláme na Váš uvedený email, když je objednávka vyřízena . Ten je třeba vytisknout a poslat spolu s vráceným zbožím na níže uvedenou adresu, prostřednictvím České pošty jako doporučenou listovní zásilku.
Jana Černá
Slezské náměstí 110/19
743 01
Bílovec
Lhůta pro vrácení je 14 dní od data převzetí zboží. To musí být vráceno nepoužité, nepoškozené a v originálním balení.
Pro rychlejší vyřízení nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 605 593 314.
Jak postupovat při reklamaci?
Zboží je nutné poslat s přiloženou fakturou, kterou zasíláme na Váš uvedený email, když je objednávka vyřízena . Ten je třeba vytisknout a poslat spolu s reklamovaným zbožím na níže uvedenou adresu, prostřednictvím České pošty jako doporučenou listovní zásilku.
Jana Černá
Slezské náměstí 110/19
743 01
Bílovec
Faktura slouží jako záruční list a záruční lhůta je 6 měsíců. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po zjištění vady. Maximální doba vyřízení reklamace je 30 dní. Reklamaci nelze uplatnit u závad, které vznikly na základě nesprávného používání a neúměrného opotřebení.
Pro rychlejší vyřízení nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 605 593 314.
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší době a věříme, že ke spokojenosti obou stran :)