Vrácení zboží a reklamace

Jak postupovat při vrácení zboží?

Zboží je nutné vrátit s přiloženou fakturou, kterou zasíláme na Váš uvedený email, když je objednávka vyřízena . Ten je třeba vytisknout a poslat spolu s vráceným zbožím na níže uvedenou adresu, prostřednictvím České pošty jako doporučenou listovní zásilku.

Jana Černá

Slezské náměstí 110/19

743 01

Bílovec

Lhůta pro vrácení je 14 dní od data převzetí zboží. To musí být vráceno nepoužité, nepoškozené a v originálním balení. 

Pro rychlejší vyřízení nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 605 593 314.

 

Jak postupovat při reklamaci?

Zboží je nutné poslat s přiloženou fakturou, kterou zasíláme na Váš uvedený email, když je objednávka vyřízena . Ten je třeba vytisknout a poslat spolu s reklamovaným zbožím na níže uvedenou adresu, prostřednictvím České pošty jako doporučenou listovní zásilku.

Jana Černá

Slezské náměstí 110/19

743 01

Bílovec

Faktura slouží jako záruční list a záruční lhůta je 6 měsíců. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po zjištění vady. Maximální doba vyřízení reklamace je 30 dní. Reklamaci nelze uplatnit u závad, které vznikly na základě nesprávného používání a neúměrného opotřebení.

Pro rychlejší vyřízení nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 605 593 314.

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší době a věříme, že ke spokojenosti obou stran :)